fredag, december 3

Våga för att vinna!

Jag brukar ju aldrig vara med i tävlingar, eftersom chansen att vinna är så liten att det är totalt ovärt. Men igår tänkte jag om lite - man måste ju satsa för att komma någon vart och har ju större chans att vinna om man är med än om man inte är det.

Så gå in här och rösta på mitt bidrag i Apollos resetävling!

Priset är en resa som gästrecensent till Apollos Mythos Beach på Rhodosen vecka i maj. Det skulle vara perfekt för att fira min födelsedag, och jag skulle bjuda er alla på en massa bilder och alla smaskiga detaljer om resan! Så rösta, rösta, rösta!


Självklart skulle min kära syster Klara följa med som resesällskap. Allt för att garantera en händelserik och rolig resa - både för oss, och för dem som skulle få följa den genom bloggar och bilder!