söndag, november 21

Ge mig fler såna här lördagar!

Igår var vi på Debaser Medis och såg Yelle! Klockan var halv nio när vi kom dit och vi var redan lite fulla. Så gör man när man är lite ekonomiskt lagda: man har förfest klockan tre på dagen och går till stället sinnessjukt tidigt för att slippa köa och betala inträde. Det var en riktigt bra idé igår, eftersom typ hela Stockholm stod och köade utanför sen. Synd för dem som missade en sjukt härlig spelning och en massa skönt folk. Som tröst till alla som inte kom in kan jag säga att de i alla fall missade stans längsta toalettkö...



Av någon anledning skulle vi prova en massa glasögon när vi väntade på att tiden skulle gå och den fantastiska spelningen skulle sätta igång. Det var ju kul, det har jag sett på bilder i min telefon. Tyvärr var 99% av dem fruktansvärda, så ni får bara se bilderna ovan. De är bara lite fula.

Nu är jag så himla trött så jag ska dra täcket upp över hakan och ligga och titta på Aladdin. Jag blev så sugen på att se den igår när jag upptäckte att Nille hade Aladdin-spelet på Supernintendo, så jag måste faktiskt se den idag. I morgon börjar vuxenlivet och allvaret igen, när jag har första dagen på praktiken, så idag ska jag bara titta på tecknat, äta middag med familjen (mamma lagar) och kanske spela lite Nintedo 64 med mina småbröder.