lördag, november 27

En fantastisk kompis 2.

Det här kanske, eller kanske inte, är en del av min övertalningskampanj för att få Michaela att orka bli pigg och kry till kvällen och hänga med ut på bus. Oavsett vad, så är hon i alla fall en fantastisk kompis - som snart bor nästan granne med mig, vilket ju såklart är ännu mer fantastiskt!

På fest sommaren 2009.

Juldagen 2009, på WC såklart.

Midsommar 2010.
När jag träffade Michaela första gången var det liksom kärlek vid första ögonkastet. Jag hade Oreos med mig när vi parkhängde, och hon blev alldeles lyrisk. Våra dåvarande respektive, som ju var anledningen till att vi lärde känna varandra från början, var nog lite sotis för att vi tyckte så mycket om varandra. Och det gör vi fortfarande!

Baby, jag är så glad att du är min vän och hoppas att du alltid kommer vara det. I vått och torrt, högt och lågt - säg bara till, så är jag där!