måndag, augusti 2

Om alla lyssnade på Billie skulle världen vara en bättre plats.

I går var vi som sagt på världens bästa spelning på Debaser Slussen. Det var såklart Billie the vision and the dancers som fick hela stället att svänga och gunga och sjunga med. Som alltid när Billie spelar var lyckoruset totalt (jag svävar fortfarande på små moln när jag tänker på det!).

Jag är fortfarande lite raspig på rösten efter att ha sjungit och jublat med, och har gått runt i en av mina två nya Billie the vision-tishor hela dagen och lett stort mot världen (det är sant, jag som annars brukar se naturligt butter ut har strålat som en sol mot varenda främling jag mött i dag!)

Har du chansen att se universums förmodligen kärleksfullaste och vackraste band live någonstans, varsomhelst, närsomhelst - TA DEN! Tills dess kan du gå in på deras hemsida och lyssna. Du kommer inte bli besviken.

Jag och fantastiska Lars - han svettig av att ha stått på scenen, jag av att ha dansat järnet nedanför.