söndag, augusti 29

Helt fantastiskt. Faktiskt så fantastiskt så det är... fantastiskt.

Popagandas andra dag var betydligt bättre än den första, för min del. Både för att nästan alla band jag ville se spelade på lördagen och för att jag faktiskt var där hela dagen också.

Sound of Arrows, och såklart Shout Out Louds var extra toppen, liksom efterfesten på Debaser Slussen med alla fantastiska människor. Så fantastiskt så det är fantastiskt, så att säga.



Jag såg lagom snygg-dryg ut (ungefär som på denna bild som jag stulit av Fanny eftersom jag själv inte har några kort att visa upp) i lettiskt läppstift, grekiskt nagellack och solglasögon från barnavdelningen samt min nya älsklingskofta.

Hur jag såg ut när jag kom hem strax innan fyrasnåret är en annan historia - resultatet av en hel dags festivalande med gömt vin, öl på PET-flaska och bortglömda måltider toppat av en hel natts dans, trötta fötter och bubbel i glaset.