lördag, maj 22

kalas och fantastiska människor!

I går hade jag mitt 22-årskalas, som om jag får säga det själv var en succé. Goda tårtor (återigen - om jag får säga det själv), en musikalisk nostalgitripp (tillbaka till mellanstadiet), underbara vänner och bekanta, tipspromenad (som Mary inte helt otippat vann) och klagomål från närmsta grannen som tyckte att vi var alldeles för skötsamma och tysta, och att vi störde för lite.
Det slutade med att Tommy bjöd in honom på festen. Bobbo 50+, översocial fd fritidsledare (numera fritidsforskare verkar det som) som gav mig en påse kyckling och en burk kokosmjölk i present och som i gengäld fick sig några glas äcklig raki.

Nu till städningen, sen ska jag fixa till axelbanden på min coctailklänning som jag ska ha på den stora syrrafesten på Medicinska föreningen i kväll. Och dit ska jag faktiskt ta med kameran också!