tisdag, maj 25

bitterstressad

Idag ska jag jobba första passet på nya jobbet. Det hade kunnat vara jättekul, men jag har egentligen inte tid - det är så mycket skolgrejer som ska hinna göras, som ju faktiskt är viktigare (fast jobba tjäna pengar betala räkningar är rätt viktigt med). Grupparbete, seminarium i morgon, hemtentan som ska vara inne på fredag (efter ett pass på "gamla vanliga" jobbet) och en halvtimmes matteplugg om dagen för att klara nästa läkemedelsräkningsomtenta. GUD GE MIG TID OCH ENERGI!

(men eftersom gud hittills inte givit mig något av ovanstående så lever jag på Powerking sugarfree och på hoppet och längtar tills detta helvete är över så jag hinner andas, träffa kamrater och träna igen, samt läsa böcker för att det är kul, inte för att det är obligatorisk kurslitteratur)